3 Mart 2012 Cumartesi

16. Ulu ulu günâhlarum yüz komadı bana Çalap

Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün

1          Ulu ulu günâhlarum yüz komadı bana Çalap
            Hiç kimse çâre kılmadı döndüm yine sana Çalap

2          ‘Âlimlere sordum nedür dermân günâhlu derdüme
            Anlar dahı eyitdiler dermân ana yine Çalap

3          Va‘de yitüp ölicegez ol sinleye varıcagaz
            Zebânîler gelicegez sen ‘inâyet eyle Çalap

4          Zebânîler çün geleler beni yalınuz bulalar
            Bilmedügüm dil soralar sen yardım eylegil Çalap

5          Gürde soralar bu sözi esirgemez anlar bizi
            Biz de sana tutduk yüzi sen esirge bizi Çalap

6          Sensün bu benüm sultânum bu cânlar içinde cânum
            Çokdur benüm günâhlarum sen meded eylegil Çalap

7          Uçmakdagı Hûrîleri geymiş anlar nûr tonları
            Ne bahtılu mü'minleri bize nasîb eyle Çalap

8          Turmayup söylerem sözüm günâhuma göyner özüm
            Günâhlu Yûnus'un sözin sen kabûl eylegil Çalap

RY. 20a, K. 205b, M. 75.

1          Ulu ulu günahlarım yüz komadı bana Tanrım
            Hiç kimse çare kılmadı döndüm yine sana Tanrım

2          Alimlere sordum nedir derman günahlı derdime
            Onlar dahi dediler derman ona yine Tanrım

3          Vade yetip öleceğiz o mezarlığa varacağız
            Zebaniler gelecek sen yardım et Tanrım

4          Zebaniler çünkü geleler beni yazlnız bulalar
            Bilmediğim dil soralar sen yardım et Tanrım

5          Mezarda sorarlar bu sözü esirgemez onlar bizi
            Biz de sana tuttuk yüzü sen esirge bizi Tanrım

6          Sensin bu benim sultanım bu canlar içinde canım
            Çoktur benim günahlarım sen yardım et Tanrım

7          Cennet Hurileri giymiş onlar ışık giysileri
            Bu bahtlı inananları bize nasip eyle Tanrım

8          Durmayıp söylerim sözüm günahıma yanar özüm
            Günahkar Yunus’un sözünü sen kabul eyle Tanrım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder