7 Mart 2012 Çarşamba

21. Gideridüm ben yol sıra yavlak uzamış bir agaç

Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün

1          Gideridüm ben yol sıra yavlak uzamış bir agaç
            Böyle latîf böyle şîrîn gönlüm eydür bir kaç sır aç

2          Böyl' uzamak ne ma‘nîdür çünki bu dünyâ fânîdür
            Bu fuzûllık nişânıdur gel beri miskînlige geç

3          Böyle latîf bezenüben böyle şîrîn düzünüben
            Gönül Hakk'a uzanuban dilek nedür neye muhtâc

4          Agaç karır devrân döner kuş budaga bir kez konar
            Dahı sana kuş konmamış ne gügercin ne hod duraç

5          Bir gün sana zevâl ire yüce kaddün ine yire
            Budaklarun oda gire kaynaya kazan kıza saç

6          Er sırrıdur sırrun senün er yiridür yirün senün
            Ne yirdedür yirün senün sana soraram iy agaç

7          Yûnus Emre sen bir niçe eksükligün yüz bin anca
            Kur'agaca yol sorunca teferrüclen yoluna geç

F. 61b, T. 5a, Ç. 4b.

1          Giderdim ben yol sıra çok uzamış bir ağaç
            Böyle güzel böyle şirin gönlüm dedi bir kaç sır aç

2          Böyle uzamak ne manadır çünkü bu dünya fanidir
            Bu fuzulilik belirtisidir gel miskinliğe geç

3          Böyle güzel süslenirim böyle şirin düzenlenirim
            Gönül Hakk’a uzanınca dilek nedir neye muhtaç

4          Ağaç yaşlanır devran döner kuş budağa bir kez konar
            Dahi sana kuş konmamış ne güvercin ne de turaç (kuşu)

5          Bir gün sana zeval ere yüce kadı ine yere
            Budakların ateşe gire kaynaya kazan kıza saç

6          Er sırrıdır sırrın sen er yeridir yerin senin
            Ne yerdedir yerin senin sana sorarım ey ağaç

7          Yunus Emre sen bir nice eksikliğin yüz bin anca
            Kuru ağaca yol sorunca gezinerek yoluna geç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder