13 Mart 2012 Salı

26, İy beni ‘ayıblayan gel beni ‘ışkdan kurtar

1          İy beni ‘ayıblayan gel beni ‘ışkdan kurtar
            Ger elünden gelmezse söyleme fâsid haber

2          ‘Âşıklarun ahvâli ma'şûk katında biter
            Sözün var ana söyle benüm elümde ne var

3          Dost yüzinden nikâbı her kim giderdiyise
            Hicâb kalmadı ana ayruk ne hayr u ne şer

4          Hîç kimesne kendüden hâlden hâle gelmedi
            ‘Âşıklarun cânına ma'şûka urur minkâr

5          Kim ki ‘ışk kadehinden bir zerre içdiyise
            Ana ne ‘akl u ne us ne esrük ü ne humâr

6          Tek ben degilem ‘âşık ol ma'şûk nazarında
            ‘Işk yolına cân fidî benüm gibi sâd-hezâr

7          ‘Âşıklarun hâlini ‘âşık olanlar bilür
            ‘Işk bir gizlü haznedür gizlü gerekdür esrâr

8          Korkaram söylemege şerî'at edebinden
            Yohsa eydeydüm sana dahı ayruksı haber

9          Kim vire bu dilile ol ma'şûkadan haber
            Meger ol kimseler kim cân içinde cânı var

10        Yûnus ölürse ne gam ‘ışk içinde kardaşlar
            ‘Işk yolına uyagan ma'şûk burcında togar

F. 66a, T. 7b, YE. 32b, NO. 191b, RY. 62b, K. 96a, A. 7, Ç.16b.

1          Ey beni ayıplayan gel beni aşktan kurtar
            Eğer elinden gelmezse söyleme kötü haber

2          Aşıkların durumu halleri maşuk katında biter
            Sözün var ona söyle benim elimde ne var

3          Dost yüzünden peçeyi her kim giderdiyse
            Utanma kalmadı ona ayrık ne hayır ne şer

4          Hiç kimse kendinden halden hale gelmedi
            Aşıkların canına maşuka vurur gaga

5          Kim ki aşk kadehinden bir zerre içtiyse
            Ona ne akıl ve ne us ne esrik ve ne mahmur

6          Tek ben değilim aşık o maşuk nazarında
            Aşk yoluna can feda benim gibi yüz bülbül

7          Aşıkların halini aşık olanlar bilir
            Aşk bir gizli hazinedir gizli gerektir esrar

8          Korkarım söylemeye şeriat edebinden
            Yoksa edeydim sana dahi ayrıksı haber

9          Kim vere bu dil ile o maşukadan haber
            Meğer o kimseler ki can içinde canı var

10        Yunus ölürse ne gam aşk içinde kardaşlar
            Aşk yoluna uyuyan maşuk urcunda doğar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder